Tuesday, August 9, 2011


BARBIE DOLL CAKE

Sempena birthday anak perempuan saya Dina Syakira yang ke-6 pada 24 Mei yg lepas, saya telah penuhi permintaannya utk buat kek birthdaynya berbentuk Barbie Doll. Sejak tahun lepas lagi Dina minta saya buatkan tp x berkesempatan sehinggalah ia dapat ditunaikan tahun ni, alhamdulillah.,

Barbie Doll pakai gaun kaler pink, kaler kesukaan Dina...

Selain kek Barbie Doll saya buat juga cupcakes sampingan...


Ini dia kek birthday Dina... kek Barbie Doll & dikelilingi cupcakes yg ditulis nama2 guru & kawan2 sekelas Dina... oh ya.. Dina celebrate birthdaynya kat sekolah...

Barbie Doll tu saya buat kek sponge chocolate & dilayer dgn filling blueberry.. best gitu... cupcakes pulak kek sponge vanila & sponge choc yg gebu & lembut...

Happy Birthday Dina Syakira... mama doakan agar kakak menjadi anak yg solehah & beroleh kejayaan di dunia & akhirat... amin!!!

No comments:

Post a Comment