Saturday, May 22, 2010

HAPPY TEACHER'S DAY 2010


Belum terlambat lagi rasanya ingin saya ucapkan Selamat hari Guru kepada semua insan yg bergelar guru tak kira di mana saja mereka berkhidmat, khususnya kawan2 saya yang bertugas sebagai Ustazah @ Cikgu : Razana, Nabilah Sidi Ahmad, Rozita...(sekadar sebut beberapa nama, kiranya termasuklah semua rakan2 saya wlp nama mrk x tertulis ya, ramai sgt kawan2 saya jadi guru ni. emmm saya pun ada pengalaman jadi guru - 6 kali tau, masa mula grade dulu2 la...)
Selamat Hari Guru jua buat cikgu2 yg mengajar anak saya di SK Saujana Utama & Di Tadika Ummie Ku, Saujana Utama Sungai Buloh.
Setiap kali datangnya tanggal 16 Mei saya x akan lupa pada guru saya Cikgu Mohd Zain Awang yg pernah mengajar saya di SK Pulau Rusa, K. Trg (1983 - 1984), jasa cikgu xkan saya lupakan.


Sempena Hari Guru, Anie order cupcakes untuk dihadiahkan kepada guru2 yg mengajar di Tadika Little Caliph, Saujana Utama 2. Siap tulis nama2 guru lagi atas cupcakes tu, sebagai menghargai jasa guru2 yg telah mendidik anaknya.

Semoga semua guru Aqasha suka dengan cupcakes ni ya...

Harga : RM 30 (25 pcs/box - saiz M)


Cupcakes ni pulak, Anie minta letak dlm container, senang nak bahagi2kan kat guru2 nanti, anak sulung Anie nak hadiahkan kat guru2nya... baiknya anak murid ni!!!



Cupcakes ditulis nama guru & ucapan Slmt Hari Guru...



Semoga guru2 gembira menerima hadiah cupcakes ni ya!!! Mestilah gembirakan bila jasanya dihargai oleh anak murid...


Harga : RM 26 (16 pcs/box - saiz L)

No comments:

Post a Comment